کد خبر: ۸۶۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸
تعداد بازدید: ۲۸۲
دو منبع آگاه به آکسیوس گفتند ترامپ به مشاوران خود گفته است به این فکر می کند که درسال 2024 مجددا نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود.

آکسیوس: ترامپ در اندیشه نامزدی مجدد در انتخابات ۲۰۲۴دو منبع آگاه به آکسیوس گفتند ترامپ به مشاوران خود گفته است به این فکر می کند که درسال 2024 مجددا نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»؛ این واضح ترین نشانه ای است که ترامپ پذیرفته است که انتخابات سال 2020 در برابر جو بایدن را به او واگذار کرده است. هرچند البته همچنان به غلط ادعا می کند که برنده واقعی است و در انتخابات تقلب صورت گرفته است. در همین راستا هم تیمش برای اثبات تقلب در انتخابات از طریق شکایت های قضایی تا آخرین روز مبارزه خواهد کرد.

روسای جمهور در آمریکا محدود به دو دوره هستند اما لازم نیست این دو دوره، متوالی باشد.

مشاوران جمهوری خواهانی که احتمالاً در سال 2024 نامزد می شوند، از احتمال نامزدی ترامپ با توجه به تأثیر فوق العاده ای که وی بر میلیون ها رأی دهنده جمهوری خواه دارد، وحشت دارند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: