کد خبر: ۸۶۸۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
تعداد بازدید: ۱۷۷
محسن بیاتی نیا طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا به عنوان مشاور مدیرعامل، رییس آکادمی و مدیر تیم های فوتبال پایه معرفی و منصوب شد.

محسن بیاتی نیا مشاور مدیرعامل باشگاه سایپا شدبه گزارش خبرداغ  و به نقل از باشگاه سایپا، محسن بیاتی نیا به عنوان مشاور مدیرعامل، رییس آکادمی و مدیر تیم‌های فوتبال پایه سایپا معرفی و منصوب شد.

در متن این حکم آماده است:

«نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی بدین وسیله به عنوان مشاور مدیرعامل و رییس آکادمی و مدیر تیم‌های فوتبال پایه باشگاه سایپا منصوب می‌شوید. رعایت اخلاق، عدالت و شایسته گزینی با برنامه ریزی، سازماندهی و مدیریت فنی برای شکوفایی بهتر استعدادها و ظرفیت‌هایی که در مدارس فوتبال و تیم‌های فوتبال پایه باشگاه سایپا وجود دارد از مهمترین وظایف جنابعالی می‌باشد.»

پیش از این امیرحسین پیروانی مدیریت این آکادمی را برعهده داشت که در حال حاضر به عنوان مربی تیم فوتبال لیگ برتری صنعت نفت ایفای نقش می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: