کد خبر: ۸۶۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
تعداد بازدید: ۱۵۶
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۶۹۲ هزار و ۹۴۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۵۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۸ هزار و ۷۴۹ نفر رسیده است.

آخرین آمار کرونا در ایران، ۱۹ آبان ۹۹: شناسایی ۱۰۴۶۳ بیمار جدید در کشور / فوت ۴۵۸ بیمار در شبانه رو گذشته / مجموع جانباختگان به ۳۸۷۴۹ نفر رسید / مجموع مبتلایان به ۶۹۲۹۴۹ نفر افزایش یافتسیما سادات لاری روز دوشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۹ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۴۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۵۷۴ نفر از آنها بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶۹۲ هزار و ۹۴۹ نفر رسید.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۸ هزار و ۷۴۹ نفر رسید.

لاری گفت: خوشبختانه تاکنون ۵۲۵ هزار و ۶۴۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۵۵۶۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری افزود: تاکنون پنج میلیون و ۲۶۳ هزار و ۱۷۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

معاون وزیر بهداشت بیان کرد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: