کد خبر: ۸۶۸۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
تعداد بازدید: ۲۴۲
سخنگوی وزارت امور خارجه:
سخنگوی وزارت امورخارجه در واکنش به توییت سخیف و بی‌ادبانه مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا گفت: به زودی او به زباله‌دان تاریخ سپرده می‌شود، در حالی که ملت عزتمند ایران سرافراز ایستاده است.

خشمگینی پمپئو قابل درک است/به زودی او به زباله‌دان تاریخ سپرده می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سعید خطیب زاده در واکنش به اظهارات اخیر وزیر امورخارجه آمریکا در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:«کاملا قابل درک است که پمپئو از اینکه باید بعد از دو سال و نیم شکست‌های شرم‌آور پی در پی، «فاگی باتم» (وزارت خارجه آمریکا) را ترک کند، خشمگین باشد.فشار حداکثری شکست خورد، همین طور شارلاتان‌های قانون‌شکنی که بانی آن بودند. به زودی او به زباله‌دان تاریخ سپرده می‌شود، در حالی که ملت عزتمند ایران سرافراز ایستاده است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: