کد خبر: ۸۶۸۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
تعداد بازدید: ۲۵۹
دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا در حالی بدون گل به پایان رسید که این بازی به جز گل، دارای حوادث و جذابیت‌های زیادی بود.

آغاز خشن مدافع عنوان قهرمانی/ پرسپولیس پر کارت‌ترین تیم روز اولبه گزارش خبرداغ به نقل ازمهر، در اولین دیدار از مسابقات لیگ برتر فصل بیستم، تیم پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی مقابل سایپا به میدان رفت که این دیدار در نهایت علیرغم جذابیت‌ها و حوادث فوتبالی که داشت، بدون گل به پایان رسید تا سرخ پوشان بعد از مدت‌ها لیگ را با پیروزی آغاز نکرده باشند.

در این بازی زیبا که شاید دروازه‌بانان دو تیم نقش مهمی در بدون گل به پایان رسیدن آن داشتند، بارها شاهد خشونت از سوی بازیکنان دو تیم بودیم که این خشونت‌ها با کارت‌های رنگی داور پاسخ داده می‌شد.

در روزی که بازار کارت‌های رنگی داغ بود، سهم سایپا ۲ کارت زرد و سهم پرسپولیس ۴ کارت زرد و یک کارت قرمز بود و البته کامیابی نیایی که با دریافت مجموع ۳ کارت (۲ زرد و یک قرمز)، خشن‌ترین بازیکن این میدان شد.

سرخ پوشان در حالی لیگ را بدون گل و بدون پیروزی آغاز کردند که با دریافت بیشترین کارت، خشن‌ترین تیم در روز اول مسابقات شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: