کد خبر: ۸۶۸۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷
تعداد بازدید: ۲۴۱
هفته نخست از بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از دیروز با برگزاری ۴ بازی آغاز شد. در یکی از این بازی‌ها تیم پرسپولیس در ورزشگاه شهیددستگردی به مصاف سایپا رفت که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

توقف مدافع قهرمانی؛ پرسپولیس گلزن نداشتبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه خراسان: هفته نخست از بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از دیروز با برگزاری 4 بازی آغاز شد. در یکی از این بازی‌ها تیم پرسپولیس در ورزشگاه شهیددستگردی به مصاف سایپا رفت که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. پرسپولیس با هدایت یحیی گل‌محمدی بازی را با ترکیب حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، مهدی شیری، احمد نوراللهی(۷۵-میلاد سرلک) کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی(۶۶-آرمان رمضانی) آغاز کرد. پرسپولیس در این بازی سراپا حمله بود و سایپا چشم به ضدحملات دوخته بود اما برتری سرخ‌ها در مالکیت توپ راه به جایی نبرد و مهاجمان این تیم موقعیت‌های گلزنی را یکی پس از دیگری از دست دادند.

از دست دادن چند موقعیت خوب گلزنی توسط عبدی و بعد از آن هم اضافه شدن آرمان رمضانی و عملکرد ضعیف او در همین هفته ابتدایی ثابت کرد که یحیی گل‌محمدی تا 12 فروردین 1400 که محرومیت آل‌کثیر به پایان می‌رسد باید با یک مشکل جدی در خط حمله تیمش دست و پنجه نرم کند. در بازی دیروز شاهد یک اتفاق تکراری هم بودیم؛ کمال کامیابی‌نیا، هافبک جنگنده پرسپولیس در شرایطی که این تیم برای دستیابی به گل برتری بی‌تابی می‌کرد با کارت قرمز داور مواجه شد تا سرخ‌پوشان 10 دقیقه پایانی را 10 نفره دنبال کنند. در بازی دیروز علاوه بر بی‌دقتی مهاجمان پرسپولیس عملکرد خیره‌کننده و فوق‌العاده دروازه‌بان جوان سایپا هم در توقف پرسپولیسی‌ها نقش پررنگی داشت.

نتایج بازی‌های دیروز
سایپا صفر-پرسپولیس صفر
ذوب‌آهن 2- فولاد 2
گل‌ها: دارکو بیدوف(76 و 79) برای ذوب‌آهن و موسی کولیبالی(10) و ساسان انصاری
(97-پنالتی) برای فولاد
آلومینیوم صفر-نساجی 3
گل‌ها: سعید بیگی(44)، حامد شیری(53) و میلاد کمندانی(92)
تراکتور صفر-نفت‌ مسجدسلیمان صفر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: