کد خبر: ۸۶۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷
تعداد بازدید: ۲۹۱
دومین روز از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر امروز با انجام سه بازی پیگیری می‌شود که در حساس‌ترین دیدار استقلال از مس رفسنجان پذیرایی می‌کند.

قلعه نویی لیگ را با سپاهان آغاز می‌کند/استقلال مقابل یک تازه واردبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، در دومین روز از هفته اول لیگ برتر امروز ۳ بازی برگزار می‌شود که به ترتیب شهر خودرو از ماشین‌سازی در مشهد پذیرایی می‌کند، گل گهر در سیرجان به مصاف سپاهان می‌رود و در آخرین بازی استقلال در تهران مقابل مس رفسنجان به میدان می‌رود.

شهرخودرو - ماشین سازی؛ رونمایی از دو مربی جوان

جذابیت اولین بازی از دومین روز هفته اول لیگ برتر نیمکت اولین تجربه مربیگری سید مهدی رحمتی در لیگ برتر است و شاید خیلی‌ها منتظرند تا تیمِ رحمتی را در لیگ برتر مشاهده کنند.

شهرخودرو نسبت به فصل گذشته چند بازیکن را از دست داده که مهم‌ترین آنها محمد قاضی، محمدحسین مرادمند و محمدرضا خلعتبری هستند. آنها چند بازیکن را هم به خدمت گرفتند که یکی از مهمترین آنها میلاد فراهانی، سنگربان باتجربه فوتبال ایران است.

ماشین سازی که جوان‌ترین مربی فصل را در اختیار دارد، با تغییرات زیادی نسبت به لیگ نوزدهم وارد لیگ بیستم شده. از مهم‌ترین بازیکنان جدا شده ماشین سازی نسبت به فصل گذشته حامد لک و بابک مرادی بودند که به استقلال و پرسپولیس پیوستند.

گل گهر سیرجان - سپاهان؛ تقابل قلعه نویی با تیم سابق

این بازی را باید یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته اول دانست. امیر قلعه نویی بلافاصله بعد از جدایی از سپاهان باید از این تیم در سیرجان با تیم گل گهر پذیرایی کند. قلعه نویی بعد از دو فصل حضور در سپاهان انتهای فصل گذشته از این تیم جدا شد و بعد از آن حاشیه‌های زیادی از سوی هواداران سپاهان برای وی ایجاد شد.

سپاهان یکی از قدرت‌های سنتی لیگ برتر است و گل گهر هم با توجه به تغییراتی که نسبت به فصل گذشته داشته و در اختیار گرفتن امیر قلعه نویی، می‌تواند از تیم‌هایی باشد در این فصل حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد. آرمین سهرابیان، محسن کریمی، میلاد زکی‌پور و علیرضا حقیقی از جمله بازیکنان مهمی هستند که امیر قلعه نویی آنها را به تیم گل گهر اضافه کرده است.

استقلال - مس رفسنجان؛ اولین آزمون محمود فکری

آبی پوشان تهران که با حاشیه‌های خاصی به این بازی رسیدند، باید در روز اول از تیمی پذیرایی کنند که قرار است اولین بازی لیگ برتری‌اش را تجربه کند.

وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال سرانجام در آخرین ساعات روز گذشته رضایت داد وصول مطالباتش را به فیفا اعلام نماید و استقلالی‌ها بابت همین اعلام وصول فشارهای فراوانی را تحمل کردند.

استقلال هم با تغییرات زیادی مواجه شده است که مدیرعامل آغاز، به کادر فنی گسترش یافت و به بازیکنانش رسید. هرچند فرایند نقل و انتقالات استقلال به گونه‌ای بود که توانستند تقریباً شاکله خود را نسبت به فصل قبل حفظ کنند، اما آنها دو بازیکن مهم به اسم روزبه چشمی و علی کریمی از دست داده‌اند و باید دید نفرات جدید چطور می‌توانند جای خالی این دو بازیکن مهم را پر کنند.

برنامه بازی‌های روز دوم از هفته اول لیگ برتر به شرح زیر است؛

* شهرخودرو - ماشین سازی؛ ساعت ۱۵:۱۵ ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
* گل گهر سیرجان - سپاهان اصفهان؛ ساعت ۱۶:۲۰ ورزشگاه امام علی سیرجان
* استقلال - مس رفسنجان؛ ساعت ۱۶:۳۰ ورزشگاه آزادی تهران

بازی دو تیم صنعت نفت و پیکان تهران هم به دلیل شرایط خاص آبادان لغو شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: