کد خبر: ۸۶۸۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
تعداد بازدید: ۳۵۷
دادگستری خراسان رضوی اعلام کرد: با دستور دادستان عمومی و انقلاب مشهد، فرد توهین کننده به ساحت مقدس خاندان عصمت و طهارت (ع) دستگیر شد.

واکنش به اهانت یک باشگاه‌دار به اهل بیت (ع)به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: دادگستری خراسان رضوی اعلام کرد: با دستور دادستان عمومی و انقلاب مشهد، فرد توهین کننده به ساحت مقدس خاندان عصمت و طهارت (ع) دستگیر شد.

به گزارش روز پنجشنبه مدیریت روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، این فرد که در فضای مجازی اقدام به توهین به ساحت مقدس خاندان عصمت و طهارت و مقدسات دینی کرده بود توسط ضابطان دستگاه قضایی دستگیر شد.

براساس این گزارش، پرونده ویژه‌ای در این زمینه در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد تشکیل و تحقیقات از این فرد آغاز شده است.

شب گذشته یکی از باشگاه‌داران و مربیان رشته بدنسازی و پرورش اندام در مشهد در صفحه اینستاگرامی خود در واکنش به تعطیلی مجدد باشگاه‌های ورزشی که به خاطر کرونا انجام شده است مطلبی توهین‌آمیز نسبت به مقدسات اسلامی منتشر کرده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: