کد خبر: ۸۶۸۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
تعداد بازدید: ۳۸۸
بازیکنان استقلال با حضور در مرکز پزشکی فدراسیون فوتبال طی روزهای گذشته آزمایشات مورد نظر این مرکز پیش از آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر را پشت ‌سر گذاشتند.

نامه ایفمارک به استقلال محرمانه استبه گزارش خبرداغ ، بازیکنان استقلال با حضور در مرکز پزشکی فدراسیون فوتبال طی روزهای گذشته آزمایشات مورد نظر این مرکز پیش از آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر را پشت ‌سر گذاشتند.


در همین خصوص یکی از مسئولان باشگاه استقلال با تأکید بر رسانه‌ای نشدن آزمایشات بازیکنان به خبرورزشی گفت‌: «اگر کسی مشکلی نداشته باشد که هیچ، بیان سالم بودن آن در رسانه‌ها مانعی ندارد ولی اگر مرکز ایفمارک متوجه مسئله‌ای شده باشد، آن را به صورت محرمانه به ما اعلام خواهد کرد و به طور کلی تحت هیچ شرایطی خودش موضوع را وارد رسانه‌ها نمی‌کند. قاعدتاً اگر بر فرض محال هم یکی از بازیکنان مشکلی داشته باشد، ما قضیه را به ‌صورت کاملاً جدی و البته به شکلی کاملاً خصوصی جلو خواهیم برد.»

جام نیوز
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: