کد خبر: ۸۶۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۵
تیم نکونام فردا در نخستین دیدار به مصاف ذوب آهن در فولادشهر خواهد رفت.

در انتظار رونمایی از مرموزترین تیم لیگ بیستمبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: تیم نکونام فردا در نخستین دیدار به مصاف ذوب آهن در فولادشهر خواهد رفت.

تیم فوتبال فولادخوزستان فردا در نخستین دیدار لیگ بیستم باید در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن برود، شاگردان نکونام تا پیش از این دیدار، هشت بار به مصاف حریفان رفتند که هفت برد و یک تساوی به دست آوردند. فولادخوزستان در این هشت دیدار تنها دو بار دروازه‌اش باز شده و البته یکی از این دو گل از روی نقطه پنالتی بوده است.

هیچ ترکیبی از سوی باشگاه فولاد در این دیدارهای تدارکاتی اعلام نشده تا اطلاعاتی زیادی از ترکیب این تیم در دسترس نباشد و باید منتظر ماند و دید که تیم نکونام با چه آرایشی در میدان حاضر می‌شود.

فولاد فصل قبل به رتبه سوم رسید و تنها سه بازیکن از جمع فولادی ها با نظر نکونام جدا شده و با ثبات ترین لیگ بیستم با خریدهای مناسب، می‌تواند یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر بیستم باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: