کد خبر: ۸۶۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
تعداد بازدید: ۱۸۲
عسگری در مخالفت با دو فوریت طرح حمایت معیشتی:
نماینده کرج در مجلس گفت: طرح حمایت معیشتی از خانوارهای ۵ دهک پایین جامعه دارای اشکال و مشابه مصوبه قبلی مجلس است.

تصویب طرح‌های مشابه جنبه خوبی ندارد/ مجلس سنجیده و حکیمانه تصمیم بگیردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در جلسه صحن علنی امروز دوشنبه ۱۲ آبان مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی دوفوریت طرح حمایت معیشتی از خانوارهای ۵ دهک پایین جامعه، مهدی عسگری نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با این طرح در سخنانی گفت: ما دیروز بعد از چند هفته و پس از بررسی‌های فراوان یک طرح معیشتی را تصویب کردیم که البته دولت با همان طرح هم موافق نبود، اکنون می‌خواهیم طرح دیگری را با همان موضوع که تشابه زیادی با آن طرح دارد تصویب می‌کنیم، این جنبه خوبی ندارد، مجلس باید به کار حکیمانه و سنجیده شناخته شود.

وی افزود: در کنار این مساله نکته دیگری وجود دارد و آن اینکه خود طرح هم اشکالاتی دارد و هنوز مشخص نشده است که هزینه ها و منابع این طرح از کجا می‌خواهد تامین شود.

عسگری در ادامه اظهار داشت: با توجه به ساختار بودجه تصویب و اجرای این طرح امکانپذیر نیست، همچنین دولت با توجه به اینکه منابع ندارد مانع از اجرایی شدن طرح دیروز می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: