کد خبر: ۸۶۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
تعداد بازدید: ۲۸۹
شورای مرکزی فراکسیون توسعه پایدار و تامین مالی مجلس شورای اسلامی اولویتهای سال اول فعالیت خود در چهار موضوع اساسی را تبیین کرد.

شورای مرکزی فراکسیون توسعه پایدار و تامین مالی مجلس اولویت‌های سال اول فعالیت خود را تبیین کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سیدشمس الدین حسینی رییس فراکسیون توسعه پایدار و تامین مالی مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز شورای مرکزی فراکسیون ساماندهی مدیرت پسماند، ساماندهی مدیریت سواحل دریا و رودخانه ها، ساماندهی مدیرت جنگلها و ساماندهی مدیرت آب و فاضلاب روستایی به عنوان چهار اولویت اصلی فراکسیون تصویب شد.

نماینده مردم تنکابن،رامسر و عباس آباد گفت: سه استان شمالی کشور دراین چهار موضوع در شرایط بحرانی قرار دارند و نمایندگان تلاش دارند شرایطی را از لحاظ ظرفیتهای قانونی و تامین سرمایه فراهم آورند که مشکلات موجود در این بخشها در همین دوره مجلس حل شود.

حسینی تاکید کرد که ظرفیتهای قانونی خوبی در این حوزه ها فراهم است و اگر نیازی به مصوبات واحکام بودجه ای باشد با همکاری دستگاههای اجرایی این احکام تهیه و یا بازنگری شده و به قانون بودجه افزوده خواهد شد.

رییس فراکسیون توسعه پایدار و تامین مالی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت فراکسیون با هماهنگی سازمان حفاظت محیط زیست،وزارت نیرو،وزارت جهاد کشاورزی و وزارت اقتصاد در حال بررسی احکام مناسب بودجه ای در این حوزه هست.

حسینی افزود : در نشست امروز شورای مرکزی فراکسیون مصوب شد تا در سه حوزه ساماندهی مدیریت سواحل دریا و رودخانه ها، ساماندهی مدیرت جنگلها و ساماندهی مدیرت آب و فاضلاب روستایی نیز نشستهای متعددی با حضور مسولان اجرایی برگزار و خلاء های قانونی و اجرایی را استخراج و مشکلات را رفع کنیم.

رییس فراکسیون توسعه پایدار و تامین مالی مجلس شورای اسلامی همچنین از پیگیرهای موثر فراکسیون برای اخذ کمک از صندوق توسعه ملی جهت مدیریت پسماند خبر داد و افزود: امیدواریم با حمایت مقام معظم رهبری و اراده مصمم و خوبی که دولت نشان داده است،مشکل پسماند استانهای شمالی کشور را در یک پروسه سه ساله حل نماییم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: