کد خبر: ۸۶۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
تعداد بازدید: ۱۹۹
نماینده کاشمر در تذکر شفاهی:
نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی، گفت: آقای رئیس جمهور گفته است که همه قوا و مردم باید برای شکست دادن کرونا به صحنه بیایند، آقای روحانی! مردم و مسئولان و سران قوا همه به صحنه آمده‌اند به استثنای شما! اگر می‌خواهید موفق باشیم، شما هم حداقل در جلسه سران قوا شرکت کنید.

وزارت بهداشت، طب سنتی ایرانی-اسلامی را سرکوب نکند/ بانک مرکزی مانند تانک در برابر معیشت مردم ایستاده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، جواد نیک‌بین نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی، در جلسه صحن علنی امروز ۱۱ آبان‌ماه در تذکر شفاهی، گفت: به کادر درمان کشور تذکر می‌دهم که اگر می‌خواهیم کرونا به یک فوبیا تبدیل نشود، باید به جامعه امید بدهیم.

وی ادامه داد: آقای رئیس‌جمهور گفته است که همه قوا و مردم باید برای شکست دادن کرونا به صحنه بیایند، آقای روحانی! مردم و مسئولان و سران قوا همه به صحنه آمده‌اند، به استثنای شما! اگر می‌خواهید موفق باشیم، شما هم حداقل در جلسه سران قوا شرکت کنید.

نیک‌بین در ادامه سخنان خود خطاب به وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت انقدر طب سنتی ایرانی-اسلامی را سرکوب نکند، به این طب فرصت دهد، البته ما مخالف طب مدرن نیستیم.

وی در پایان اظهار داشت: همچنین طبق گزارش‌ها گفته می‌شود که ۱۰۰ میلیون تن برنج در گمرکات مانده است و بانک مرکزی اجازه ترخیص نمی‌دهد، ظاهراً این بانک همانند تانک در برابر معیشت مردم ایستاده و مانع از تناسب میان عرضه و تقاضا در بازار می‌شود که در اثر آن شاهد گرانی و تورم هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: