کد خبر: ۸۶۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
تعداد بازدید: ۱۴۸۸
نظری‌خانقاه در تذکر شفاهی:
نماینده خلخال و کوثر در مجلس گفت: قیمت گوشت گران شده است اما همچنان دام زنده را ارزان از دامدار می‌خرند و این یعنی سود اصلی به جیب دلال می‌رود.

وزارت آموزش و پرورش طرح رتبه‌بندی معلمان را اجرا کند/ سود افزایش قیمت گوشت به جیب دلالان می‌رودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سید غنی نظری‌خانقاه نماینده حوزه خلخال و کوثر در جلسه صحن علنی امروز ۱۱ آبان ماه در تذکر شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش طی سخنانی گفت: چرا طرح رتبه‌بندی معلمان را پیگیری نمی‌کنید؟ نیاز است معلمی که یک سال سابقه دارد با معلمی که سابقه ۲۰ ساله دارد تفاوت داشته باشد، این رتبه بندی هم در نهادهای نظامی و هم دانشگاه‌ها وجود دارد. شما به مجلس آمدید و به گونه‌ای شرایط را عادی و عالی جلوه دادید که ما تصور کردیم هیچ مشکلی وجود ندارد. اما با توجه به نیازهای موجود، مجلس به دنبال آن است که طرح رتبه‌بندی معلمان را اجرا کند.

وی همچنین در تذکر به وزیر کشاورزی بیان داشت: چرا در خصوص گرانی افسار گسیخته نهاده‌های دامی و گرانی برای روستاییان اقدامی صورت نمی‌دهید؟ گوشت گران شده است اما دام زنده به قیمت بسیار پایینی از کشاورز خریداری می‌شود، در اینجا سود اصلی عاید دلال می‌شود. همچنین لازم است که دولت برای جلوگیری از این مساله و کاهش آن، نرخ تضمینی برای خرید دام تعیین کند.

نظری خانقاه در پایان خطاب به رئیس کل بانک مرکزی گفت: چرا بدون توجه به مصالح عمومی نسبت به اجرای افزایش کارمزدهای بانکی اقدام نموده‌‌اید؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: