کد خبر: ۸۶۸۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
تعداد بازدید: ۴۴۳
عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه حمید بوحمدان برای جدایی از این تیم تمام شهر را بسیج کرده بود، گفت: ظاهرا بعد از انتقال این بازیکن به تراکتور تبریز مشکلاتش حل شده است!

بوحمدان برای جدایی تمام شهر را بسیج کرد/او می‌گفت نفرینت می‌کنم!به گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، محمدرضا کربکندی در گفتگو با  مهر، درباره جدایی حمید بوحمدان از تیم ذوب آهن و پیوستنش به تیم تراکتور گفت: از روزی که بنده به هیات مدیره باشگاه اضافه شدم، ۶ یا ۷ جلسه با بوحمدان داشتم. او مدام می‌گفت خیلی مشکل دارم. به او می‌گفتم اگر مشکل خانوادگی داری حاضرم به دزفول بروم و آن را حل کنم.

وی افزود: حتی هیات مدیره باشگاه به بوحمدان گفت می‌توانیم برایت منزلی تهیه کنیم تا خانواده ات هم بیایند ولی این بازیکن مدام تاکید می‌کرد مشکل دارد و اگر در ذوب آهن بازی کنم مصدوم می‌شوم. شاید نزدیک به ۲۰ ساعت برای بوحمدان وقت گذاشتیم. او باوجود اینکه قرارداد داشت و تاریخ و مبلغ قراردادش مشخص بود، تمام شهر را بسیج کرد تا ذوب آهن را ترک کند.

عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن تاکید کرد: مدیر برنامه بوحمدان تماس می‌گرفت و اعلام می‌کرد این بازیکن مشکل دارد و می‌خواهد جدا شود. این یک رفتار کاملاً غیر حرفه‌ای بود. او حتی مدتی در تمرین با لباس شخصی حاضر می‌شد.

کربکندی در پاسخ به این سئوال که چرا ذوب آهن مقابل این رفتار غیرحرفه ای کوتاه آمده است؟ تصریح کرد: می‌توانستیم دو کار انجام بدهیم. یا این بازیکن را به زور نگه داریم که در این صورت دل او با تیم نبود و کیفیت فنی نداشت. یا اینکه با او وارد دعوا شویم و به فدراسیون شکایت کنیم که در این صورت یک سهمیه ما می‌سوخت. قرارداد بوحمدان با ذوب آهن ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود. حتی به این بازیکن اعلام شد که باشگاه حاضر است مبلغ قراردادت را افزایش بدهد ولی او قبول نکرد.


حمید بوحمدان بازیکن سابق ذوب آهن

وی ادامه داد: در نهایت به این نتیجه رسیدیم به بازیکنی که دلش با تیم نیست رضایتنامه مشروط بدهیم. البته او در تمرین هم مشکلاتی ایجاد کرده بود. ظاهراً در جریان تمرین روی پای بازیکنان تکل خشن می‌رفت و زیر توپ می‌زد. با تمام وجود برای حفظ بوحمدان تلاش کردیم ولی وقتی به تبریز رفت مشکلاتش حل شد!

عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن اظهار کرد: در حال حاضر پیوستن بوحمدان به تراکتور مشروط به پاس شدن چِکی است که به ذوب آهن برای صدور رضایتنامه اش داده است.

کربکندی خاطرنشان کرد: بعد از یک ماه مقاومت مجبور شدیم تن به جدایی بوحمدان بدهیم. یک عده فکر می‌کنند ما در باشگاه نشسته‌ایم و راحت به بازیکنان مجوز جدایی می‌دهیم. بوحمدان هر روز تماس می‌گرفت و پیامک می‌داد که خودت و خانواده ات را نفرین می‌کنم!

وی در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر، تصریح کرد: این اقدامات واقعاً غیر حرفه‌ای است. ذوب آهن بازیکنان زیادی از دست داده است. بوحمدان هم در پستی بود که در آن نیاز به بازیکن داریم. ظاهراً در فوتبال ما فقط مبلغ قراردادها حرفه‌ای شده است. بوحمدان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با ذوب آهن قرارداد داشت و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هم برای جدایی پرداخت می‌کند. او قید ۴ میلیارد تومان را زده است و باید دید چقدر با تراکتور قرارداد بسته که حاضر شده از ۴ میلیارد بگذرد.

«با جدایی نزدیک به هشت بازیکن کلیدی ذوب آهن، آیا واقعاً می‌توان انتظاری از این تیم در فصل آینده داشت؟» کربکندی در پاسخ به این سئوال گفت: ما بازیکنان جوان خوبی داریم. رحمان رضایی هم هر بازیکنی که خواسته است را جذب کردیم. او باید خودش در تیم هماهنگی لازم را ایجاد کند. ما هنوز دنبال جذب یک هافبک دفاعی هستیم.


رحمان رضایی در تمرین ذوب آهن

وی درباره ارزیابی اش از دیدار تدارکاتی ذوب آهن با فجر سپاسی اظهار کرد: تیمی که بازیکنان زیادی از دست داده است، زمان زیادی نیاز دارد تا هماهنگ شود. من شرایط ذوب آهن را هنوز ایده آل ندیده‌ام. هرچند بازی را یک بر صفر بردیم ولی تا رسیدن به هماهنگی وقت لازم داریم. امیدوارم این اتفاق زودتر رخ بدهد.

این پیشکسوت فوتبال اصفهان همچنین درباره وضعیت محمود یاوری سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی سابق ذوب آهن که در بیمارستان بستری است، گفت: با خانواده یاوری مرتب در تماس هستم. ایشان از قبل مشکل ریه داشت. ظاهراً یک روز در حمام بوده است که حالش بد و با آمبولانس به بیمارستان منتقل می‌شود. سطح هوشیاری یاوری پایین بود که با زحمت پزشکان یک مقدار شرایطش بهتر شد. فکر می‌کنم ایشان یک سکته کوچک هم کرده باشد با این حال وقتی که قرار بود از ICU روانه بخش بشود، تست کرونایش مثبت می‌شود.

کربکندی افزود: زمان ابتلای یاوری به کرونا تمام شده است ولی اثرات این ویروس کامل برطرف نشده است. او فعلاً در ICU است و به تدریج دستگاه‌های تنفسی را کم می‌کنند تا مقاومت بدنش را بسنجند. آرزو می‌کنم این مرد بزرگ زودتر سلامتی خود را به دست بیاورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: