کد خبر: ۸۶۸۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
تعداد بازدید: ۱۳۳
میزان مصدومیت مهدی ترابی بازیکن ایرانی تیم فوتبال العربی امروز مشخص خواهد شد.

میزان مصدومیت ترابی امروز مشخص می شود/ غیبت مجدد در تیم ملی؟به گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، روزنامه الرایه قطر در گزارش امروز خود به شرایط تیم العربی پرداخت که به تازگی با حضور مهدی ترابی و مهرداد محمدی دو بازیکن ایرانی خود به فینال جام حذفی قطر راه پیدا کرده و در صورت قهرمانی در این رقابت‌ها سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب می‌کند.

در بخشی از گزارش این روزنامه در مورد مصدومیت مهدی ترابی آمده است: «مهدی ترابی امروز تحت معاینه پزشکی قرار می‌گیرد تا میزان آسیب دیدگی وی در آخرین بازی برگزار شده مقابل المرخیه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مشخص شود. معاینه اولیه بازیکن، کشیدگی عضله پای او را تأیید می‌کند و آزمایش‌هایی که وی امروز انجام می‌دهد مدت زمان مورد نیاز برای درمان او را مشخص خواهد کرد.

العربیه امیدوار است غیبت ترابی به خاطر مصدومیت در مسابقات کم باشد به خصوص اینکه او یکی از عناصر اصلی العربی است و تیم در مسابقات آینده به او نیاز دارد. چرا که وی از نظر تهاجمی در کنار هموطن خود مهرداد محمدی وزن زیادی به تیم می‌دهد.

مصدومیت این بازیکن باعث ناراحتی و نگرانی هواداران العربی شده است اما پیروزی این تیم مقابل المرخیه باعث شده که این ناراحتی از بین برود و در حال حاضر همه منتظر مشخص شدن دوره غیبت این بازیکن هستند».

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ترابی در اردوی قبلی تیم ملی ایران در دیدار با ازبکستان به خاطر شرایط قرنطینه قطر، غیبت داشت. تیم ایران که در این ماه باید با تیم ملی بوسنی بازی کند، احتمالاً ترابی را این بار به خاطر مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: