کد خبر: ۸۶۸۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸
تعداد بازدید: ۲۱۷
در تداوم ناآرامی‌ها درفرانسه، رسانه‌ها غروب شنبه به وقت تهران از تیراندازی در نزدیک یک کلیسا در شهر «لیون» در فرانسه خبر دادند.رسانه‌ها گزارش دادند که این حادثه نزدیک کلیسای یونانی‌ها در خیابان «سنت لازاره» رخ داد و طی آن یک فرد کشته شد. به گفته شاهدان، نیروهای پلیس در منطقه تجمع کرده و تیراندازی بین ضارب یا ضاربیان با نیروها امنیتی هنوز ادامه دارد. برخی منابع مدعی شدند که فردی که کشته شده یک کشیش بوده است.

تیراندازی نزدیک یک کلیسا در«لیون» فرانسه / احتمال کشته شدن یک کشیشمنابع خبری شامگاه شنبه از تیراندازی نزدیک یک کلیسا در شهر «لیون» فرانسه خبر دادند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، در تداوم ناآرامی‌ها درفرانسه، رسانه‌ها غروب شنبه به وقت تهران از تیراندازی در نزدیک یک کلیسا در شهر «لیون» در فرانسه خبر دادند.

رسانه‌ها گزارش دادند که این حادثه نزدیک کلیسای یونانی‌ها در خیابان «سنت لازاره» رخ داد و طی آن یک فرد کشته شد. به گفته شاهدان، نیروهای پلیس در منطقه تجمع کرده و تیراندازی بین ضارب یا ضاربیان با نیروها امنیتی هنوز ادامه دارد. برخی منابع مدعی شدند که فردی که کشته شده یک کشیش بوده است.

این در حالی است که فرانسه‌ روزهای گذشته در بالاترین تدابیر امنیتی به‌سر برد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: