کد خبر: ۸۶۸۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۶۰۳
پرسپولیس در تلاش است تا هر طور شده محرومیت عیسی آل کثیر را بشکند و دوباره از این بازیکن استفاده کند. کنفدراسیون فوتبال آسیا برداشت متفاوتی از شادی گل این بازیکن داشت و او را 6 ماه محروم کرده است.

پنجشنبه سرنوشت ساز عیسی آل‌کثیربه گزارش خبرداغ ، پرسپولیس در تلاش است تا هر طور شده محرومیت عیسی آل کثیر را بشکند و دوباره از این بازیکن استفاده کند. کنفدراسیون فوتبال آسیا برداشت متفاوتی از شادی گل این بازیکن داشت و او را 6 ماه محروم کرده است. حسینی مسئول روابط بین الملل پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرونده این بازیکن می گوید: «یک کار گروهی انجام دادیم و لایحه خوبی نوشته شد. مستندات و شهادتنامه را فرستادیم. درخواست کردیم جلسه استماع برگزار شود. به امید خدا پنجشنبه بعدی این جلسه برگزار می‌شود.عیسی به هیچ وجه قصدی نداشته که توهین به گروه خاصی شود ولی گفته که هدفم از این کار اشاعه عشق و تقسیم شادی در مهیج ترین لحظات زندگیم با کسی که خیلی دوستش دارم، بوده ولی اگر کسی در یک جای دنیا به نحوی از این موضوع ناراحت است، از ناراحتی او ناراحتم و عذرخواهی می‌کنم.»

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
به تورک ها شعار های نژادپرستانه دادید به خاطر اینکه دولت ایران هم نژادپرست است پوخلیس رو محروم نکردید اما تو آسیا تاوان نژادپرستی تان را دادید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: