کد خبر: ۸۶۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
تعداد بازدید: ۲۳۴
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف زنجیره ای در چابهار خبر داد و گفت: در این سانحه شش نفر مصدوم شدند که گویا تعدادی از این افراد نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستند. او گفت: یک نفر هم بدحال است.

تصادف زنجیره ای در چابهار/ تعدادی از نمایندگان مجلس مصدوم شدندبه گزارش خبرداغ ، سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف زنجیره ای در چابهار خبر داد و گفت: در این سانحه شش نفر مصدوم شدند که گویا تعدادی از این افراد نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستند.

مجتبی خالدی در گفت و گو با مهر، اظهار کرد: در ساعت ۱۰:۲۰ امروز در چابهار محدوده پلیس راه یک تصادف زنجیره‌ای به سازمان اورژانس کشور اعلام شد.

وی افزود: در این حادثه شش نفر دچار سانحه شدند که یک نفر هم بدحال است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: سه آمبولانس از دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به محل حادثه اعزام شده است و بر اساس اعزام افراد حاضر در صحنه گویا تعدادی از نمایندگان مجلس هم در بین مصدومین هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: