کد خبر: ۸۶۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
تعداد بازدید: ۱۶۶
آیت‌الله کعبی گفت که اطلاعیه صادر شده جامعه مدرسین درباره اظهارات کمال حیدری، بعد از مطالعه و دقت در همه نوشته‌ها و اظهارات ایشان در جلسات متعدد جامعه مدرسین و نیز بررسی‌های لازم و اتمام حجت با ایشان صادر شده است.

آیت‌الله کعبی: بیانیه جامعه مدرسین درباره کمال حیدری، وظیفه ای شرعی بود / هدف، پایان دادن به فتنه گری او بود / این بیانیه پس از اتمام حجت با او صادر شدبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، آیت‌الله کعبی گفت که اطلاعیه صادر شده جامعه مدرسین درباره اظهارات کمال حیدری، بعد از مطالعه و دقت در همه نوشته‌ها و اظهارات ایشان در جلسات متعدد جامعه مدرسین و نیز بررسی‌های لازم و اتمام حجت با ایشان صادر شده است.

 

آیت الله عباس کعبی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم توضیحاتی درباره بیانیه این تشکل درباره کمال حیدری ارائه کرد.

متن توضیحات آیت‌الله کعبی بدین شرح است:

۱_ این اطلاعیه بعد از مطالعه و دقت در همه نوشته‌ها و اظهارات ایشان در جلسات متعدد جامعه مدرسین و نیز بررسی‌های لازم و اتمام حجت با ایشان صادر گردیده است.

۲_ هدف از این اطلاعیه پایان دادن به فتنه گری و صیانت از عقاید شیعه و جلوگیری از اضلال و انحراف جامعه و اعلام موضع حق در باطل بودن سخنان خلاف اصول و موازین مسلم و مورد اتفاق است.

۳_ ایشان به ناحق مدعی جایگاه علمی و حوزوی و برخودار از تریبون رسمی درگذشته بود؛ بنابراین روشنگری توسط جامعه مدرسین در باره ایشان و امثال آن ضروری و وظیفه شرعی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: