کد خبر: ۸۶۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
تعداد بازدید: ۱۹۵
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام اخیر فرانسه گفت: لازم است که وزارت امور خارجه محکوم کردن این شیطان صفتان را در دستور کار خود قرار دهد و مردم ایران اسلامی تحریم کالاهای فرانسوی را دنبال کنند.

ملت ایران تحریم کالاهای فرانسوی را دنبال کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، رضا تقی پور نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه صحن علنی امروز در تذکر شفاهی، گفت: سخنان من اخطار اصل ۱۵۲ قانون اساسی است، این اصل می‌گوید که سیاست خارجی جمهوری اسلامی همواره مبتنی بر نفی هرگونه سلطه پذیری و حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور است، لازمه آن هم تقویت بازدارندگی کشور، استمرار رصد تحرکات دشمن و عدم غفلت از توطئه های آنان به ویژه شیطان بزرگ است که در کمال وقاحت و خباثت همواره درحال کارشکنی و دشمنی ظالمانه با این کشور و این مردم است.

وی ادامه داد: تامین استقلال کشور به ویژه در حوزه های اقتصادی باید همواره در اولویت و دستور کار همه علاقمندان به کشور و نظام باشد و نباید از هیچگونه دشمنی استکبار جهانی و هم‌پیمانان آن غافل شویم.

تقی پور در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اقدام اخیر رئیس جمهور فرانسه، اظهار داشت: در پایان رفتار شرم آور رئیس جمهور فرانسه در حمایت از اهانت کنندگان به ساحت پیامبر اسلام را محکوم می‌کنیم، لازم است که وزارت امور خارجه محکوم کردن این شیطان صفتان را در دستور کار خود قرار دهد و مردم ایران اسلامی تحریم کالاهای فرانسوی را در دنبال کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: