کد خبر: ۸۶۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
تعداد بازدید: ۵۹۱
سید حسین حسینی که سال گذشته در ترکیب استقلال درخشش سابق را نداشت مدیران این باشگاه را به این فکر انداخت که یک رقیب جدی و سرشناس برای رقابت با او جذب کنند.

رقابتی که روز به روز در استقلال جدی‌تر می‌شودبه گزارش خبرداغ ، سید حسین حسینی که سال گذشته در ترکیب استقلال درخشش سابق را نداشت مدیران این باشگاه را به این فکر انداخت که یک رقیب جدی و سرشناس برای رقابت با او جذب کنند. انتخاب استقلالی ها کسی نبود جز رشید مظاهری که در ذوب آهن و تراکتور عملکرد خوبی داشته است.

 

در روزهای ابتدایی پیوستن مظاهری به استقلال حسینی به نوعی ناراحتی خود را نشان داد و واکنش هایی هم داشت اما رفته رفته با شرایط کنار آمد و برای رقابت با مظاهری آماده شد و قفس توری استقلال را برای مظاهری به راحتی ترک نکرد.

 

حالا که جدال حقوقی مظاهری با تراکتوری ها به سود دروازه بان استقلال خاتمه یافته است، مظاهری با تمرکز بیشتری در تمرینات حضور دارد به نوعی رقابت حسینی و مظاهری هر چقدر که به آغاز لیگ برتر نزدیک می شویم حساس تر و نفس گیر تر می شود.

 

حسینی و مظاهری در هر دو دیدار دوستانه استقلال برابر نفت مسجد سلیمان و هوادار به صورت مساوی درون دروازه استقلال ایستاده اند و به نظر می رسد فکری کار سختی برای مدیریت و حفظ انگیزه این دو دروازه بان خواهد داشت.

فوتبالی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: