کد خبر: ۸۶۷۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
تعداد بازدید: ۲۹۹
حمیدرضا آصفی، با تاکید بر این‌که در کشورهایی که شفافیت اطلاعاتی و رسانه‌های آزاد دارند، فساد تا میزان ۹۰ درصد کمتر از کشورهایی است که درگیر دیکتاتوری و سانسور هستند، ساخت و پخش سریال‌هایی چون آقازاده را، در راستای شفافیت بیشتر در جامعه دانست.

سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه: «آقازاده» نیاز و مطالبه امروز جامعه استبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، حمیدرضا آصفی، سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه، «آقازاده» را سریالی توصیف کرد که با واقعیت‌های جامعه همخوانی دارد و ساخت آن نیاز و مطالبه مردم امروز است. او معتقد است باید از این دست سریال‌ها برای اصلاح امور کشور باز هم ساخته شود.

او در این‌باره گفت: «برخی قسمت‌های سریال «آقازاده» را دیده‌ام. به‌نظرم «آقازاده» یک سریال قوی با نقش آفرینی‌های خوب بازیگرها است که موضوع جذابی هم دارد.»

این سیاستمدار ادامه داد: «سناریو و داستان «آقازاده» با واقعیات امروز جامعه تطابق دارد. اگر تعداد بیننده‌های آن را با سریال‌های دیگر شبکه خانگی مقایسه کنید، خواهید دید که در جامعه مقبولیت داشته است و مردم این سریال را می‌پسندند.»

سفیر اسبق ایران در امارات متحده عربی، آلمان و فرانسه، با اشاره به این‌که سریال‌هایی از جنس «آقازاده» به از بین رفتن فساد کمک می‌کنند. گفت: «در کشورهایی که شفافیت اطلاعاتی و رسانه‌های آزاد دارند، فساد تا میزان ۹۰ درصد کمتر از کشورهایی است که درگیر دیکتاتوری و سانسور هستند. اگر به سمت شفافیت برویم، که داریم می‌رویم، می‌توانیم میزان فساد را کاهش دهیم.»

حمیدرضا آصفی در پایان تاکید کرد: «جمهوری اسلامی ایران نباید نگران انتقادات باشد. انتقادات صادقانه و مصلحانه موثر است و شفافیت‌ها باعث تنومند شدن نظام می‌شود.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: