کد خبر: ۸۶۷۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
تعداد بازدید: ۲۳۳
سرپرست مستعفی باشگاه پرسپولیس توجهی به هشدارهای دروازه‌بان کروات این تیم ندارد.

بی‌توجهی سرپرست مستعفی به اولتیماتوم‌های «رادو»به گزارش خبرداغ به نقل از مهر، بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات پرسپولیس به دلیل عدم دریافت مطالبات خود از حضور در تمرینات پرسپولیس سر باز زده است تا در زادگاه خود مانده و به ایران بازنگردد.

رادو که سه فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد هنوز موفق به دریافت طلب حدود ۷۰ هزار دلاری اش از این باشگاه نشده است. وی که نامه مربوط به درخواست برای تسویه با باشگاه پرسپولیس را حدود ۱۰ روز پیش ارسال کرده بود هنوز موفق به دریافت این رقم نشده است.

دروازه بان کروات پرسپولیس در صورتیکه طی هفته جاری طلب خود را از پرسپولیس دریافت نکند می‌تواند قراردادش را یکطرفه فسخ کرده و از پرسپولیس به فیفا شکایت کند.

او برای فصل بیستم لیگ برتر قرارداد ۲۲۰ هزار یورویی با پرسپولیس امضا کرده است که در صورت شکایت به فیفا، آن را نیز دریافت خواهد کرد.

مهدی رسول پناه سرپرست مستعفی باشگاه پرسپولیس با وجود اطلاع از جزئیات قرارداد این دروازه بان هیچ اقدامی در جهت مصالحه با رادو انجام نداده است تا پرسپولیس در آستانه ورود به پرونده‌ای جدید در کمیته انضباطی فیفا باشد.

باشگاه پرسپولیس به تازگی توانست پرونده شکایت اعضای کروات پیشین خود نظیر برانکو ایوانکوویچ را حل و فصل کند اما همچنان در پرداختی به کروات‌ها بدقولی می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: