کد خبر: ۸۶۷۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
تعداد بازدید: ۲۰۱
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در دیدار با فرمانده ناجا، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به وی و کارکنان خدوم این نیرو تبریک گفت.

از اقدامات اخیر ناجا در برخورد با اراذل و اوباش قدردانیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به همراه معاونان این سازمان در ستاد فرماندهی ناجا حضور یافت و با سردار حسین اشتری فرمانده ناجا و جمعی از معاونان نیرو دیدار و گفت وگو کرد.

سردار اشتری در این دیدار با تشکر از حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و معاونان گفت: حمایت های آن سازمان از اقدامات قانونی ناجا در برخورد قاطع با گردن‌کشان و ناامن کنندگان جامعه، می تواند در ارتقای روحیه و انگیزه کارکنان برای توسعه امنیت مؤثر باشد.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت به مقابله با ناامن کنندگان و متعرضان به جان، مال و ناموس مردم خواهد پرداخت.

فرمانده ناجا در پایان سخنان خود ضمن ابراز سپاس و قدردانی خود از پیام فرمانده معظم کل قوا به ناجا گفت: معظم له با صدور این پیام، روحیه ای مضاعف را برای ادامه خدمت و انجام وظیفه در کارکنان ایجاد نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی نیز در این دیدار، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به سردار اشتری و کارکنان خدوم و زحمتکش نیرو تبریک گفت.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ضمن برشمردن نقش تلاش ها و ایثارگری های مأموران پرتلاش ناجا، از مجموعه اقدامات پلیس برای ارتقای امنیت در جامعه تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به تعامل نزدیک سازمان قضایی نیروهای مسلح با ناجا، آمادگی این سازمان را برای حمایت از پلیس اعلام کرد و گفت: از اقدامات اخیر ناجا در برخورد با اراذل و اوباش قدردانی و در چهارچوب قانون حمایت می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی بر ضرورت صیانت از کارکنان تأکید کرد و افزود: آموزش و توصیه به کارکنان از دیگر محورهای مورد تأکید سازمان قضایی نیروهای مسلح است و این سازمان قطعاً از نیروهایی که مورد ظلم واقع شوند حمایت خواهد کرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در پایان با اهدای لوحی به فرمانده نیروی انتظامی از زحمات و تلاش‌های این نیرو در حفظ امنیت اجتماعی و اخلاقی مردم تقدیر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: