کد خبر: ۸۶۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
تعداد بازدید: ۶۲۲
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که هم از این باشگاه و هم از استقلال پیشنهاد دارد هنوز موفق به دریافت رضایتنامه خود از باشگاه کورتریک بلژیک نشده و همین موضوع آینده‌اش را مبهم کرده است.

نادری دنبال پرداخت ۱۵۰ هزار دلاری استقلال و پرسپولیس برای قراردادبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، محمد نادری که فصل گذشته با ادامه انتقال قرضی خود از کورتریک بلژیک در پرسپولیس بازی کرد با پیشنهاد رسمی باشگاه استقلال تهران روبرو شده است.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از مذاکره رسمی با عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران موضوع دریافت رضایتنامه خود را مشکل اصلی ماندن در فوتبال ایران معرفی می‌کند.

باشگاه استقلال تهران نیز مذاکره با کورتریک بلژیک را برای جذب دائمی نادری آغاز کرد که با پیشنهاد ۱۵۰ هزار دلاری آنها روبرو می‌شود.

نادری پس از مذکره با استقلال تهران با فشار کادر فنی پرسپولیس برای ماندن در جمع سرخپوشان روبرو می‌شود. وی سه جلسه متوالی با مدیران و یکی از اعضای کادر فنی پرسپولیس نیز برگزار می‌کند اما این باشگاه دریافت رضایتنامه را بر عهده خود نادری گذاشته است.

مدافع فصل گذشته پرسپولیس نیز منتظر است تا هر کدام از این باشگاه‌ها توانستند پول مربوط به پرداخت رضایتنامه ۱۵۰ هزار دلاری اش را در اختیار وی قرار دهند برگه عقد قرارداد با آن را امضا کند.

مذاکره استقلال و پرسپولیس همچنان ادامه دارد تا بتوانند نظر نادری و باشگاه کورتریک را برای کاهش مبلغ قرارداد جلب کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: