کد خبر: ۸۶۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
تعداد بازدید: ۶۱۷
مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای کشور اعلام کرد: تردد در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) روان است و محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

وضعیت جاده‌ها و راه ها، امروز ۳۰ مهر ۹۹ / ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران / بارش باران در جاده‌های گیلانبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای کشور اعلام کرد: تردد در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) روان است و محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و در ادامه محدوده گرمدره و محور شهریار-تهران در اکثر مقاطع سنگین است.

در برخی از محور‌های استان گیلان بارش باران را شاهد هستیم.

محور‌های شریانی شهداد-نهبندان و خرم آباد-پلدختر مسدود هستند.

محور قزوین-همدان (کیلومتر ۱۱۰) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دو طرفه انجام می‌شود.

محور‌های شمشک-دیزین و اولنگ-شاهرود مسدود هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: