کد خبر: ۸۶۷۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۳۰۱
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی به همراه هفت بازیکن دیگر به باشگاه آمدیم و ۳۰ درصد از مطالباتمان را بخشیدیم هیچکس از ما تشکر نکرد.

بخشی از طلب‌مان به پرسپولیس را بخشیدیم اما هیچ‌کس تشکر نکرد!به گزارش خبرداغ به نقل از مهر، سیامک نعمتی پس از جلسه با مسئولان باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: قول‌هایی داده شده بود تا مشکلات موجود حل شود. امروز اعلام کردند در یکی، دو روز آینده تکلیف را مشخص می‌کنیم.

بازیکن ملی پوش پرسپولیس در مورد غیبت خود در تمرین امروز این تیم افزود: هر وقت کادر فنی صلاح بداند حاضر خواهم شد. بابت تمرین مشکلی وجود ندارد، فقط به ملی پوشان چند روزی استراحت داده بودند.

وی درباره جزییات مشکلات خود با مسئولان باشگاه افزود: همیشه مشکلات مالی وجود داشته است، از قراردادهای فصل گذشته خودمان هنوز طلب داریم. من از باشگاه به این دلیل گلایه دارم که وقتی به همراه هفت بازیکن دیگر پرسپولیس آمدیم و ۳۰ درصد از طلب‌هایمان را بخشیدیم هیچکس از ما تشکر نکرد. نمی‌خواهیم منتی سر هواداران پرسپولیس بگذاریم ولی از مسئولان گله داریم.

نعمتی ادامه داد: اگر الان هم این موضوع را می گویم به خاطر این است که هواداران در جریان باشد، پرسپولیس را با جان و دلمان دوست داریم و تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم می‌کنیم.

بازیکن پرسپولیس یادآور شد: پول سال ۹۶ را می‌توانستیم در همان بازه زمانی خرج کنیم اما همان پول در سال ۹۹ ارزش دیگری دارد ضمن اینکه ۳۰ درصد از همان طلب را بخشیدیم. امیدوارم مشکلات حل شود.

نعمتی درباره حضور در اردوی تیم ملی ایران گفت: از آقای اسکوچیچ ممنونم که به من اعتماد کردند. امیدوارم بتوانم روند خوب فعلی را ادامه دهم و بتوانم در اردوهای بعدی شرکت کنم.

او درباره حضور در پست دفاع راست افزود: من مشکلی ندارم. هم آقای اسکوچیچ هم آقای گل محمدی گفتند می‌توانی در چند پست بازی کنی و در این پست‌ها هم مد نظرمان قرار گرفتی.

وی راجع به تعویق زمان شروع دوباره لیگ برتر خاطرنشان کرد: به خاطر بیماری کرونا است. امیدوارم بی ماروی کرونا رفع شود تا بتوانیم با هواداران خود پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا جشن بگیریم.

نعمتی درباره پیشنهاد خود از ترکیه گفت: پیشنهاداتی وجود دارد اما به هر حال مسئولان باشگاه باید تماس بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: