کد خبر: ۸۶۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۱۹۵
رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان سخنرانی انتخاباتی در ایالت آریزونا بار دیگر از اقدام یکجانبه خود مبنی بر خروج از برجام حمایت کرد.

از توافق هسته‌ای فاجعه‌بار با ایران خارج شدیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان سخنرانی انتخاباتی در ایالت آریزونا بار دیگر از اقدام یکجانبه خود مبنی بر خروج از برجام حمایت کرد.

وی که در جمع حامیان خود در شهر «توسان» صحبت می‌کرد، بار دیگر از دولت قبلی آمریکا به دلیل امضای توافق هسته‌ای با ایران انتقاد کرده و گفت: «از توافق هسته‌ای فاجعه‌بار دولت قبلی با ایران خارج شدم. ۱۵۰ میلیارد دلار که یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار آن پول نقد بود، در اختیار آنها قرار گرفت. این معامله خوبی نبود آن‌ هم برای توافقی که به طور خودکار همین روزها تمام می‌شد».

بیشتر بخوانید: 

ادعای آبرامز در خصوص اعمال محدودیت برای معاملات تسلیحاتی ایران

ترامپ همچنین بار دیگر از اقدام تروریستی آمریکا مبنی بر به شهادت رساندن سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید سپاه قدس ایران دفاع کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: