کد خبر: ۸۶۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
تعداد بازدید: ۱۸۷
تاثیر جدایی مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی ایران از تیم العربی روی نتایج این تیم یکی از سئوالات خبرنگاران قطری از سرمربی العربی بود.

جدایی مدافع تیم ملی فوتبال ایران چقدر به تیم العربی لطمه زد؟به گزارش خبرداغ به نقل از مهر، تیم فوتبال العربی قطر در این فصل از مسابقات لیگ ستارگان به پیروزی نرسیده است. این تیم همچنین در فینال جام قطر مقابل السد شکست خورد تا انتقاد کارشناسان و رسانه های قطری را به همراه داشته باشد.

روز گذشته و در نشست خبری پیش از بازی العربی با ام صلال، خبرنگاران قطری از سرمربی العربی درباره تاثیر جدایی مرتضی پورعلی گنجی مدافع ایرانی بر نتایج این تیم سئوال کردند. پورعلی گنجی این فصل از تیم العربی به تیم شنزن چین رفت.

«هیمیر هالگریمسون» در پاسخ به این سئوال گفت: بعضی از ارکان باشگاه تیم را ترک کردند مثل مصعب خضر، یوسف الرزاق، مرتضی و هلال محمد هم به الخور بازگشت. ما قبلاً از نظر تاکتیکی با آنها کار کردیم ولی تعدادی از این بازیکنان حالا با تیم نیستند.

وی افزود: بنابراین برای کار با بازیکنان جدید نیاز به زمان داریم. العربی بعد از هفته سوم در تمرینات سخت کار می کند و از تلاش بازیکنانم تشکر می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، در حال حاضر مهدی ترابی و مهرداد محمدی دو بازیکن ایرانی تیم العربی هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: