کد خبر: ۸۶۶۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴
تعداد بازدید: ۱۷۱
پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال در سال‌های اخیر از فقدان کادر مدیریت کارآمد ضربه خورده است و امیدوارم این نقیصه در اسرع وقت مرتفع شود.

نقص بزرگ استقلال باید برطرف شود/ نبود مدیریت قوی لطمه زده استبه گزارش خبرداغ، سعید بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در همه سال‌های اخیر که استقلال دستش از جام کوتاه بوده، از کادر مدیریت قدرتمندی برخوردار نبوده و این موضوع به آنها ضربه زده است.

وی افزود: اغلب مدیرانی که در سال‌های گذشته در نقش هیات مدیره یا مدیرعامل به این باشگاه تزریق شده‌اند، کاریزما و تجربه لازم را برای تصدی این پست نداشتند. خیلی از اعضای هیات مدیره فقط برای مصاحبه کردن و چهره شدن آمدند و بعضاً نیز مدیران عامل ظرفیت‌های لازم برای اشغال این صندلی را نداشتند.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: باید این نقیصه در استقلال مرتفع شود و موفقیت برای این تیم میسر نخواهد شد مگر آنکه مدیریت آن اصلاح شود. این باشگاه مدیرانی نیاز دارد که با فوتبال بیگانه نباشند و از جنس خودش باشند. اعضای هیات مدیره این باشگاه باید تلفیقی از چهره‌های ورزشی و اقتصادی باشند. اقتصادی‌هایی که تنها هنرشان قرض کردن نباشد بلکه بتوانند برای این تیم ایجاد درآمد کنند.

بیگی خاطرنشان ساخت: نقش مدیرعامل هم در این باشگاه بسیار مهم است و وقت آن رسیده که کار را به یک متخصص سپرد. فردی باتجربه و قاطع که برای این کار اهلیت داشته باشد و همه گروه‌های استقلال روی او اجماع داشته باشند، فردی که در خانواده استقلال و حتی در ورزش کسی روی حرف او حرف نزند و کاملاً دلسوز این باشگاه باشد. الان زمانش رسیده که باشگاه توسط استقلالی‌های اصیل و قدیمی اداره شود نه افرادی که در این باشگاه مشهور شوند و برای خودشان رزومه جمع کنند.

هافبک پیشین تیم استقلال در ادامه تصریح کرد: تا زمانی که این اتفاق در باشگاه نیفتد و کار به دست متخصصان دلسوز و باتجربه که از خانواده این تیم هستند سپرده نشود، شرایط تغییر اساسی نخواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: