کد خبر: ۸۶۶۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴
تعداد بازدید: ۱۶۵
سرمربی تیم فوتبال العربی قطر از خرید مهدی ترابی بازیکن جدیدش دفاع کرد.

دفاع سرمربی العربی از خرید مهدی ترابی/ عصبانیت هواداران را میفهممبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، «هیمیر هالگریمسون» سرمربی تیم فوتبال العربی قطر در نشست خبری پیش از بازی با ام صلال گفت: هر دو تیم از نظر امتیاز برابر هستند و العربی تا پایان برای پیروزی می جنگد. بدون شک بازی سختی است بخصوص که ام صلال بازیکنان خارجی جدیدی در تمام نقاط به خدمت گرفته است که از آنها شناختی نداریم ولی بدون شک در طول بازی به شناخت می رسیم.

سرمربی العربی با اشاره به انتقاد هواداران این تیم بعد از باخت به السد گفت: می دانم که هواداران به دلیل باخت در فینال جام قطر عصبانی هستند و این خشم را می‌فهمم. تیم من در آن مسابقه عملکرد خوبی نداشت.

هالگریمسون در پایان درباره مهدی ترابی بازیکن ایرانی تیمش گفت: او بازیکن خوبی است و به تیم کمک می‌کند. هر مربی بهترین‌ها را برای تیمش می‌خواهد. امیدوارم او توانایی اش را در مسابقه نشان بدهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: