کد خبر: ۸۶۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
تعداد بازدید: ۶۱۳
یک نوجوان ۱۲ساله آمریکایی با طراحی یک نیروگاه هسته‌ای فعال در خانه‌اش خود را نامزد ورود به کتاب رکوردهای گینس کرد.

ساخت نیروگاه هسته‌ای توسط نوجوان آمریکاییبه گزارش خبرداغ به نقل از اعتمادآنلاین: نوجوان ۱۲ساله آمریکایی با طراحی یک نیروگاه هسته‌ای فعال در خانه‌اش خود را نامزد ورود به کتاب رکوردهای گینس کرد.

روزنامه آمریکایی «Unilad» در خبری نوشت، این دانش‌آموز که از اهالی شهر ممفیس در ایالت تنسی آمریکاست موفق شد یک نیروگاه فعال در منزل خود طراحی کند و به عنوان کوچک‌ترین فردی که موفقیت قابل توجهی کسب کرده نامش در کتاب گینس وارد شود.

 

پیش از او یک نوجوان ۱۴ساله به نام تایلر ویلسون دست به طراحی نیروگاه هسته‌ای حرارتی زده بود.

این نوجوان که جکسون نام دارد ۲ سال برای تکمیل طرح خود وقت صرف کرد و گفته می‌شود این کار را با وجود تمامی دشواری‌های موجود بدون کمک گرفتن از کسی به انجام رساند.

جکسون در مورد دشواری انجام این کار می‌گوید، یکی از مشکل‌ترین بخش‌ها ساخت اتاقک عایق بوده که از مهم‌ترین بخش‌های این طرح است و مجبور شده برای انجام آن ۶ ماه زمان صرف کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: