کد خبر: ۸۶۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹
تعداد بازدید: ۲۷۱
سرپرست تیم فوتبال استقلال می‌گوید عده‌ای به دنبال سنگ اندازی در مسیر موفقیت این تیم هستند.

مظلومی: عده‌ای دنبال سنگ‌اندازی هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا: سرپرست تیم فوتبال استقلال می‌گوید عده‌ای به دنبال سنگ اندازی در مسیر موفقیت این تیم هستند.

پرویز مظلومی درباره شرایط آبی‌پوشان پایتخت گفت: خوشبختانه بازیکنان خوبی در فصل نقل و انتقالات جذب شده‌اند و با هدایت آقای فکری و همکارانشان خود را برای حضوری پر قدرت آماده می‌کنیم. با این‌حال اخیرا شنیده‌ام عده‌ای به دنبال سنگ اندازی در مسیر موفقیت استقلال هستند و می‌خواهند با تحریک هواداران به تجمع و مواردی از این دست به تیم لطمه بزنند.

وی افزود: از هواداران عزیز می‌خواهم به این حواشی بی توجه باشند و همدل در کنار کادرفنی قرار بگیرند. استقلال با اتحاد و همدلی مطمئنا فصل درخشانی را رقم می‌زند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
آدم حالش بد میشه از اینا که میگن عده ای ،افرادی ،اشخاصی ،یه بار مرد باشید اسم ببرید تا هم هوادار تکلیفش وبدونه هم یه بار برا همیشه این بهونه تموم شه خسته شدیم از این حرف تکراری
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: