کد خبر: ۸۶۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸
تعداد بازدید: ۱۴۴
مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا با انتقاد از کارنامه کاری رئیس‌جمهوری این کشور طی چهار سال گذشته، گفت که سیاست‌های وی در قبال ایران کارآمد نبوده است.

سیاست ترامپ در قبال ایران کارآمد نبوده استبه گزارش  خبرداغ به نقل از ا‌ن‌پی‌آر، «جان بولتون» مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا با انتقاد از کارنامه کاری «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری این کشور طی چهار سال گذشته، گفت که سیاست‌های وی در قبال ایران کارآمد نبوده است.

بولتون از رویکرد ترامپ مبنی بر خروج از توافق‌نامه هسته‌ای با ایران و همچنین پیمان کنترل تسلیحاتی با روسیه که مربوط به دوره جنگ سرد بود، انتقاد کرد.

وی با تاکید بر این‌که آمریکا اکنون نسبت به زمان روی کار آمدن ترامپ امن‌تر نیست، گفت: «در ابعاد استراتژیک، دو تهدید اصلی پیش روی آمریکا قرار دارد: چین و روسیه. این دو کشور به واسطه توانایی در حوزه هسته‌ای و سایر مسائل، تهدید محسوب می‌شوند ولی ما در قبال هیچ‌کدام از آنها راهبرد مشخصی نداریم».

بولتون ادامه داد: «در دولت ترامپ استراتژی مشخصی وجود ندارد به طوری که در تصمیم‌هایی که گرفته می‌شود، در عمل از الگویی پیروی نمی‌شود تا ما را در یک دوره زمانی پایدار به سمت موقعیتی قدرتمندتر در سطح بین‌المللی سوق دهد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: