کد خبر: ۸۶۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۴۳۲
دو باشگاه بزرگ و پرطرفدار پایتخت هیچ گزارش شفافی از هزینه های خود ارائه نمی‌دهند.

پول‌ها در پرسپولیس و استقلال چه می‌شوند؟به گزارش خبرداغ ، خیلی سریع و بی مقدمه برویم به سراغ بحث اصلی. بدون هیچ تعارفی درخواست اهالی رسانه(به عنوان نمایندگان مردم در ارتباط با باشگاه ها) و دوستداران فوتبال از مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس این است که توضیح بدهند این همه پول موجود در این دو باشگاه دقیقا صرف چه اموری می شود؟

 

چرا هیچ بیلانی، هیچ صورت حساب مالی ای در این باشگاه ها وجود ندارد تا مشخص شود ریال به ریال پولی که از طرق مختلف به حساب این دو باشگاه واریز می شود صرف چه اموری شده؟ آیا اساسا این پول ها صرف امور باشگاه ها می شود؟ اگر جواب مثبت است پس این همه بدهی و شکایت و گرفتاری های مالی برای چه است؟

 

همین دیروز کارگزار باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که مبلغ 75 میلیارد تومان به این باشگاه تزریق کرده است. آیا واقعا 75 میلیارد رقم کمی است؟ چرا با وجود چنین پول کلانی، پرسپولیس این اندازه مشکل مالی دارد و بازیکنانش از بی پولی گلایه می کنند؟ چرا مدیریت باشگاه پرسپولیس که طبق بیانیه کارگزار، مسئول هزینه کرد این پول است در یک بیانیه شفاف، نمی گوید که این پول دقیقا صرف چه چیزی شده است؟

 

در استقلال هم اوضاع چندان فرقی ندارد. همین چند وقت پیش بود که باشگاه استقلال از یکی از اپراتورهای تلفن همراه مبلغ 10 میلیارد تومان دریافت کرد و هیئت مدیره و همچنین مسئولان وزارت ورزش و جوانان از سعادتمند،مدیرعامل قبلی استقلال،خواستند که این پول صرف پرداخت طلب میلیچ، دیاباته و شفر شود، اما این اتفاق رخ نداد تا استقلال همچنان درگیر طلب این سه خارجی باشد.

 

اما حالا سوال مهم تر این است که این پول اگر صرف پرداخت بدهی استقلال نشده، دقیقا صرف چه چیزی شده و کجا خرج شده است؟ اگر این پول در جای درستی هزینه شده، چرا مسئولان استقلال دقیقا یک بیلان مالی از محل هزینه این پول ارائه نمی دهند؟

 

 یا به عنوان مثال، پاداش های لیگ قهرمانان آسیا که استقلال و پرسپولیس طی این سال ها دریافت کرده اند دقیقا به چه مبلغی بوده و در چه راهی هزینه شده؟ آیا واقعا به دلیل تحریم های بانکی این پول از کنفدراسیون فوتبال آسیا خارج نشده، و یا خیلی بی سر و صدا این اتفاق افتاده و مشخص نیست الان این پول ها کجاست؟

 

همواره این امید در بین اهالی رسانه و هواداران وجود داشت که خود مدیران حاضر در باشگاه ها و متولیان ورزش کشور، پیش از ورود نهادهای نظارتی و قضایی و غیر ورزشی، خود به صورت داوطلبانه و شفاف صورتحساب های مالی خود را ارائه دهند اما حالا که چنین چیزی نیست، ظاهرا ورود نهاد نظارتی برای حسابرسی از این دو باشگاه می تواند گره گشا باشد تا بلکه به این طریق، استقلال و پرسپولیس از تاریکخانه فعلی شان خارج شوند و به یک اتاق شیشه ای کوچ کنند.اتاقی که هواداران به راحتی آن را ببینند و دیگر دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.

جام نیوز
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پسر آبی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
0
این پول ها جای رفت که باید بره هیچ گربه به رزای خدا موش نمیگیره شما نگاه کنید تا اسم مدیر میاد همه خط میشن فکر کردی خیلی دلش به حال این دوتا سوخت نه
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: