کد خبر: ۸۶۶۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
تعداد بازدید: ۷۴۸
حضور همزمان مظلومی و مرفاوی در کادر فنی استقلال در کنار فکری، می‌تواند به مثابه یک شمشیر دو لبه برای برای این تیم باشد.

شمشیر دولبه در کادر فنی تیم فوتبال استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، یک ضرب المثل قدیمی ایرانی می‌گوید؛ «دو درویش در یک گلیم بِخُسبند و دو پادشاه در اقلیمی نگنجند». این ضرب المثل شاید حکایتی باشد برای این روزهای استقلال.

محمود فکری سرمربی جدید آبی پوشان در شرایطی این مسئولیت را پذیرفت که باشگاه استقلال در یکی از بحرانی‌ترین مقاطع خود به سر می‌برد. فکری با پذیرفتن مسئولیت این فصل آبی پوشان «پی» خیلی از مشکلات را به تن مالید و خودش را برای مقابله با مشکلات زیادی آماده کرد.

در کادر فنی که قرار است فکری را همراهی کنند، اسامی نسبتاً زیاد و کاملاً آشنا به چشم می‌خورند. از پرویز مظلومی که پیر دیر آبی‌هاست تا آرش برهانی و حنیف عمران زاده جوان که به تازگی به کسوت مربیان در آمده‌اند.

در کنار فکری، به جز برهانی و عمران زاده جوان و دین محمدی باتجربه که چندمین سال مربیگری خود را تجربه می‌کند و پیش از این هم در همین استقلال سابقه نشستن روی نیمکت به عنوان دستیار را داشته، یک استقلالی کهنه کار به اسم صمد مرفاوی در نقش مدیر فنی حضور دارد و یک باتجربه دیگر به اسم مظلومی که این دو هر کدام به جز سال‌های زیادی حضور در کادر فنی آبی‌ها به عنوان دستیار (اول)، در مقاطعی نیز سرمربی این تیم بوده‌اند.

حضور همزمان مظلومی و مرفاوی در کنار فکری همانند یک شمشیر دو لبه است. این حجم از تجربه روی نیمکت آبی‌ها از یک طرف می‌تواند به ارتقای سطح کیفی این تیم و موفقیت آنها در ایامی که از سوء مدیریت رنج می‌برد، کمک کند. اما لبه دوم این شمشیر که می‌تواند خود استقلال را بِبُرد، تعدد و تداخل سلایق مختلف در کنار اعمال تلویحی این سلایق، می‌تواند آفت بزرگی برای آنها در این فصل باشد.

استقلالی‌ها باید مراقب باشند تا مصداق ضرب المثل قدیمی «نگنجیدن دو پادشاه در یک اقلیم» نشوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: