کد خبر: ۸۶۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
تعداد بازدید: ۳۴۳
مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای ضمن اعلام کاهش تردد برون شهری در شبانه روز گذشته از ترافیک در مسیرهای ورودی به سمت تهران خبر داد.

وضعیت جاده‌ها و راه ها، امروز ۲۱ مهر ۹۹مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای ضمن اعلام کاهش تردد برون شهری در شبانه روز گذشته از ترافیک در مسیرهای ورودی به سمت تهران خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا از مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ ای،آخرین وضعیت جاده‌های شمالی از تردد روان در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) خبر می‌دهد.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده‌های پایانه شهید کلانتری، ساسانی و پل کلاک و ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار - تهران محدوده شهرقدس خبر می‌دهد.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ٢هزار ٢٢٥ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۰.۴ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۰.۹ درصد، اوج تردد بین ساعت ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعت ۴ تا ۵ انجام شده است که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: