کد خبر: ۸۶۶۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
تعداد بازدید: ۳۷۸
موسوی:
سفیر ایران در جمهوری آذربایجان با ابراز تاسف بابت نقض آتش بس در منطقه قره باغ در توئیتر خود نوشت: ایران آمادگی اش برای تسهیل مذاکرات میان طرف‌های در جنگ را بر اساس قوانین بین‌المللی، احترام به تمامیت ارضی و تخلیه مناطق اشغال شده اعلام می دارد.

ایران آمادگی تسهیل مذاکرات میان آذربایجان و ارمنستان را داردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، "سید عباس موسوی" سفیر ایران در جمهوری آذربایجان درباره نقض آتش بس در منطقه قره باغ در حساب توئیتری خود نوشت: ایران از نقض آتش بس از سوی جمهوری آذربایجان و ارمنستان متاسف است و حمله به غیرنظامیان و مناطق مسکونی را محکوم کرد.

موسوی افزود: ایران آمادگی اش برای تسهیل مذاکرات میان طرف‌های در جنگ را بر اساس قوانین بین‌المللی، احترام به تمامیت ارضی و تخلیه مناطق اشغال شده اعلام می دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: