کد خبر: ۸۶۶۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
تعداد بازدید: ۲۸۰
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از شرایط موجود این تیم گفت: با قهرمانی در لیگ برتر و فینالیست شدن در آسیا اولین تمرین ما با بازیکنان اصلی برگزار شد.

انگار پرسپولیس یتیم است و صاحب ندارد/ پول برانکو دستاویز شده است!به گزارش خبرداغ به نقل از مهر، یحیی گل‌محمدی در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس گفت: وضعیت تیم ما این است که می بینید. با 14 امتیاز اختلاف قهرمان لیگ برتر شدیم و توانستیم به عنوان فینالیست لیگ قهرمانان آسیا قهرمان غرب آسیا شویم. امروز هم اولین تمرین‌مان بعد از این قهرمانی‌ها است و متاسفانه نیمی از بازیکنان که نیامده‌اند و نیمی هم در اردوی تیم ملی هستند و با تعداد کمی بازیکن تمرین می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: قرار بود دیروز با بازیکنان تسویه کنند اما این بار هم نکردند. برای چندمین بار است که چنین قول هایی را می دهند اما عمل نمی کنند. اولین تمرین برای شروع فصل جدید اینگونه است. دیروز تسویه نکردند و بچه ها تمرین نیامدند.

گل محمدی درباره بدعهدی مسئولان باشگاه افزود: من دیگر نباید جواب بدهم. این تیم متولی دارد. یک نفر از مدیران باشگاه به خودش زحمت نداد از فینالیست لیگ قهرمانان آسیا استقبال خوبی داشته باشد. انگار پرسپولیس یتیم است و صاحب ندارد. واقعا نمی دانم چه بگویم.

وی درباره مشکلات مالی خودش تصریح کرد: من و کادر فنی هم مثل بازیکنان هستیم. مهم بازیکنان هستند. آنها سرشان را جلوی توپ گذاشتند. از لحاظ علمی، فیزیکی، شیمیایی و هرچه بود تلاش کردند. این هم جواب آقایان است.

سرمربی پرسپولیس درباره صحبت های مسئولان باشگاه در خصوص مطالبات برانکو ایوانکوویچ گفت: مطالبات او از دو سال پیش مشخص است، هر وقت بحث مطالبات می‌شود می‌گویند پول برانکو، طلب برانکو دستاویزی شده تا پول بچه‌ها را ندهند.

گل محمدی درباره آخرین وضعیت محمد انصاری گفت: انصاری تا آخر امسال نمی تواند بازی کند. او مصدوم است و امکان استفاده از او نداریم.

وی درباره محمد نادری گفت: با او صحبت کردم. قرار بود برای ماندن به باشگاه برود اما گویا آقایان تمایلی به ماندن او ندارند. نمی دانم چرا بقیه بازیکنان نیز وضعیت اینچنینی دارند.

گل محمدی درباره صحبت های رسول پناه که همه چیز را گل و بلبل توصیف می کند تاکید کرد: این وضعیت فینالیست آسیاست. آیا گل و بلبل است؟ جواب های شما را مدیرعامل دارد.

گل محمدی در خصوص شجاع خلیل‌زاده عنوان کرد: به عنوان مربی می‌گویم شجاع خلیل‌زاده و بقیه بازیکنان را می‌خواهم. سایر مشکلات بین بازیکنان و باشگاه است. شجاع دیگر ثابت کرده چقدر پرسپولیس را دوست دارد و به این تیم علاقمند است. چند بار به باشگاه رفته اما مشکلاتش حل نشده، باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی پرسپولیس درباره تصمیم خود برای استعفا از این تیم گفت: فعلا کاری جز آمدن بر سر تمرین نمی توانم انجام دهم. فعلا می‌توانم به تمرین بیایم و کاری نمی‌توانم بکنم. بگذارید این چند روز رد شود ببینیم چه می‌شود. 

سرمربی پرسپولیس درباره واکنش علی کریمی در اینستاگرام علیه افشین پیروانی افزود: اینها مسائل حاشیه‌ای است. در مورد آن از باشگاه سوال کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: