کد خبر: ۸۶۶۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
تعداد بازدید: ۲۰۶
دور جدید تمرینات پرسپولیس در حالی آغاز می شود که بازیکنان از وضعیت موجود راضی نیستند.

بازیکنان پرسپولیس از شرایط راضی نیستند/ تمرین با اصرار و خواهش!به گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، دور جدید تمرینات پرسپولیس در حالی قرار بود از ساعت ۱۱ صبح امروز برای حضور در رقابت های فصل پیش روی لیگ برتر آغاز شود که برخی بازیکنان این تیم همچنان بابت مشکلات مالی از مدیران ناراضی هستند.

بازیکنان پرسپولیس در حالی از این موضوع ناراحت هستند که تنها چند درصد از فصل گذشته طلب داشته و پاداش تمام بردهای خود در مسیر فینالیست شدن رقابت های لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا را دریافت کرده اند.

با این حال بازیکنان این تیم بابت عدم دریافت قسط اول قرارداد فصل پیش روی خود ناراضی هستند تا با تاخیر در چمن ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شوند.

گفته می شود تعدادی از بازیکنان پرسپولیس قبل از شروع تمرین گلایه های خود را به مسئولان تیم نظیر افشین پیروانی رسانده بودند و قصد حضور در تمرین امروز را نداشتند که با تاکید کادرفنی و سرپرست تیم در رختکن پرسپولیس حاضر شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: