کد خبر: ۸۶۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸
تعداد بازدید: ۲۸۰
دروازه‌بان کروات پرسپولیس در صورت عدم دریافت طلب خود از این باشگاه جدا شده و به فیفا شکایت خواهد کرد.

«رادو» در راه شکایت به سبک کُروات‌های پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، بوژیدار رادوشوویچ پس از جدایی علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه بان اول پرسپولیس شناخته شد اما عملکرد او در بازی های پایانی لیگ برتر نوزدهم و دربی پایتخت در نیمه نهایی جام حذفی فصل گذشته باعث شد تا کادر فنی این تیم به فکر جذب دروازه بان جدید بیافتد.

حامد لک بلافاصله پس از پیوستن به پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی در چارچوب دروازه این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت و با عملکرد تحسین بر انگیز خود تاثیر زیادی در صعود این تیم به فینال داشته باشد.

رادو که بابت نیمکت نشینی دوباره خود در پنجمین فصل از حضورش در پرسپولیس ناراحت است خواهان دریافت طلب خود شده است اما هنوز این مبلغ در اختیار وی قرار نگرفته است تا وکیل او خواهان دریافت پول شود.

دروازه‌بان کروات پرسپولیس قصد دارد در صورت عدم دریافت مطالبات خود با شکایت به فیفا،  راه برانکو ایوانکوویچ و سایر کُروات های قبلی این تیم را برود.

پرسپولیس هنوز نتوانسته طلب برانکو را با وجود صدور حکم محرومیت از حضور در نقل و انتقالات پرداخت کند تا مهدی رسول پناه سرپرست فعلی باشگاه با چالش جدیدی روبرو شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: