کد خبر: ۸۶۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
تعداد بازدید: ۳۱۶
سریال کمدی «صفر بیست و یک» ـ ساخته مشترک جواد رضویان و سیامک انصاری ـ از پنجم آبان ماه پخش می‌شود

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: سریال کمدی «صفر بیست و یک» ـ ساخته مشترک جواد رضویان و سیامک انصاری ـ از پنجم آبان ماه پخش می‌شود.

 
زمان پخش سریال جدید رضویان و انصاری
 
عوامل این سریال با انتشار ویدئویی در فضای مجازی، از نزدیک شدن زمان پخش خبر دادند و اعلام کردند که پنجم آبان ماه اولین قسمت از سریال «صفر بیست و یک» به روی آنتن می‌رود.
 
در این ویدئو سید جواد رضویان در حالی که ماسک زده بود در کنار دیگر بازیگران سریال با اعلام این خبر افزود: به واسطه شرایطی که وجود دارد فاصله گذاری را نمی‌توانیم رعایت کنیم اما در هر حالتی تا جای ممکن از ماسک استفاده می کنیم.
 
سپس سیامک انصاری بازیگران سریال صفر بیست و یک را معرفی کرد و در پایان با توصیه کردن به استفاده از ماسک، صحبت‌هایش را خاتمه داد.
 
جواد رضویان و سیامک انصاری علاوه بر کارگردانی در این سریال به ایفای نقش هم پرداخته‌اند و سیاوش طهمورث، علی استادی، امیرحسین رستمی، رویا میر علمی، نگار عابدی، سرو جمشیدی، افشین آقایی، پادینا کیایی و مهبد بیور از دیگر بازیگران سریال «صفربیست و یک» هستند که برای پخش از شبکه سه آماده می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: