کد خبر: ۸۶۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴
تعداد بازدید: ۵۰۶
سردار حمید هداوند در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع دوباره کرونا و تاکید ستادملی مقابله با کرونا بر لزوم رعایت ضوابط بهداشتی و مراقبتی و به ویژه رعایت فاصله فیزیکی، گفت: با توجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا هیچ گونه مراسم و راهپیمایی در اربعین حسینی در پایتخت نخواهیم داشت.

جانشین رییس پلیس: هیچ مراسم و راهپیمایی برای اربعین در پایتخت برگزار نمی‌شودجانشین رییس پلیس پایتخت تاکید کرد که امسال هیچ گونه مراسم و راهپیمایی در اربعین حسینی در پایتخت برگزار نخواهد شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، سردار حمید هداوند در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع دوباره کرونا و تاکید ستادملی مقابله با کرونا بر لزوم رعایت ضوابط بهداشتی و مراقبتی و به ویژه رعایت فاصله فیزیکی، گفت: با توجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا هیچ گونه مراسم و راهپیمایی در اربعین حسینی در پایتخت نخواهیم داشت.

وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به مردم در خصوص قرائت زیارت اربعین در منزل و توجه به توصیه ها و تذکرات ستاد ملی مبارزه با کرونا، افزود: آمار مرگ و میر اعلامی از سوی رسانه ها در خصوص فوتی های ناشی از کرونا نشان دهنده وخامت وضعیت و شرایط فعلی در جامعه است، لازم است برای رها شدن از شرایط موجود به طور جد توصیه های ستاد ملی مبارزه با کرونا توسط همه افراد جامعه رعایت شود.

هداوند افزود: پلیس نیز حافظ سلامت و امنیت مردم است و در این مسیر مصوبات ستادملی مقابله با کرونا را اجرایی خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: