کد خبر: ۸۶۵۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰
تعداد بازدید: ۲۶۹
سازمان منع سلاح‌های شیمیایی:
سازمان منع سلاح های شیمیایی در ادامه سیاست روسیه‌هراسی خود ادعا کرد: در آنالیز نمونه خون ناوالنی مواد شیمیایی سمی یافت شده است.

وجود مواد سمی در نمونه خون ناوالنی تایید شدبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: سازمان منع سلاح های شیمیایی امروز سه‌شنبه در بیانیه ای ادعا کرد که در آنالیز نمونه خون و ادرار «آلکسی ناوالنی» منتقد مسکو مواد شیمیایی سمی پیدا شده است.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، در گزارش سازمان منع سلاح های شیمیایی در این باره آمده است: در آزمایش ناوالنی یک ماده مشابه با مشخصات «نوویچوک» یافت شده است، اما در لیست مواد شیمیایی ممنوعه نیست.

 

 به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ناوالنی از منتقدین دولت مسکو است که ماه پیش حین سفر با هواپیما دچار بیهوشی شد و سپس از روسیه به آلمان انتقال یافت. بعدها طرفین اروپایی مدعی شدند که وی با عامل اعصابی که فقط روسیه روش تهیه آن را می‌داند، مسموم شده است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: