کد خبر: ۸۶۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
تعداد بازدید: ۲۴۰
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به اینکه در دور دوم انتخابات وارد مجلس شدم و برای خودرو هم ثبت نام نکردم، گفت: دوستانی که گفتند نماینده باید خودروی امانی داشته باشد، حق گفتند. ما نمایندگان باید خودرو داشته باشیم، راضی بودم بجای دنا پلاس به ما نیسان آبی بدهند هم آبرومندانه‌تر بود هم ما به کارهای مردم بهتر می‌رسیدیم.با واکسن کرونا و خودرو نباید مجلس را لجن مال کرد.

بجای دنا پلاس، نیسان آبی می‌دادند آبرومندانه‌تر بود/با واکسن کرونا و خودرو نباید مجلس را لجن مال کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، حجت الاسلام مهدی باقری در نشست مشترک نمایندگان مجلس زنجان با تاکید بر رسیدگی به مشکلات کشاورزان و زیتون‌کاران شهرستان طارم افزود : زیتون طارم نیازمند راه‌اندازی صنایع تبدیلی راه‌های طارم نیازمند توسعه است و رونق گردشگری دراین منطقه حائز اهمیت است و باید جلوی خام فروشی زیتون طارم گرفته شود.

مصطفی طاهری دیگر نماینده استان نیز با اشاره به وجود مشکلات در مجلس اظهار داشت: مهم‌ترین اولویت‌های امروز مجلس تصویب قانون در خصوص مجازات ترک فعل، بررسی زیر ساخت های سامانه هوشمند اطلاعات و یکپارچه کردن سامانه های اطلاعاتی به صورت هوشمند، از بین بردن تفکر استفاده از دستاوردهای نفت و فروش آن نظیر سهام و اوراق بهادار است.

او اضافه کرد: در حال حاضر کمیسیون فرهنگی مجلس در حال جمع‌بندی و اجرایی کردن ساماندهی جمعیت کشور و همچنین ساماندهی در حوزه محتوای فضای مجازی است.

نماینده مردم زنجان طارم در مجلس شورای اسلامی ، با بیان اینکه استادیوم 15هزار نفری تا بهمن ماه سال‌جاری آماده افتتاح می شود، ادامه داد: پیست دوچرخه سواری زنجان با بودجه بالغ بر 40میلیاردی بزودی راه اندازی می شود.

او با اشاره به تخصیص بودجه های چند ده هزار میلیاردی در باره اجرایی کردن پروژه‌های عمرانی، استان گفت: برای تامین زیر ساخت‌های گاز و برق اقدامات مناسب انجام گرفته است.

طاهری، درادامه با بیان اینکه مشکل ارزی نیروگاه شماره 2زنجان اقدام، بررسی و حل شده است، تصریح کرد: پیگیری مشکلات پتروشیمی زنجان نیز به مراحل خوبی رسیده است.

به گفته طاهری، پروژه عظیم سبزه میدان جلوتر از برنامه ریزی در حال اجرا است.

او با اشاره به اینکه یکی از مطالبات صاحبان صنایع تامین ارز برای تامین مواد اولیه برای واحد های تولیدی، است، یادآورشد: در حال حاضر تامین ارز نیز برای این واحد ها دارای وضعیت مطلوب است.

نماینده مردم زنجان و طارم درخانه ملت همچنین در پاسخ خبرنگار ایلنا با اشاره به اولویت‌های اصلی استان زنجان در حوزه پروژه های آبرسانی،گفت: توفیقات بسیار مطلوبی در خصوص پروژه های آبرسانی بدست آمده و برخی اقدامات در حوزه آبرسانی استان قطعی شده است.

طاهری، همچنین در ادامه پرسش ایلنا، با اشاره به ایجاد اشتغال در استان زنجان خبر از جذب 10 هزار نفری در واحد های تولیلدی و صنایع استان داد و گفت: این اشغال در پی تخصیص اعتبار و تسهیلات به واحدهای در حال احداث تا سال آینده محقق می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: