کد خبر: ۸۶۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
تعداد بازدید: ۲۵۹
کنفدراسیون فوتبال آسیا طی نامه ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که این باشگاه تا روز پنجشنبه فرصت دارد در واکنش به شکایت باشگاه النصر عربستان توضیحات خود را ارائه دهد.

نامه AFC به باشگاه پرسپولیس/ فرصت پاسخ به شکایت تیم عربستانیبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، بر اساس نامه ارسالی کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال کشورمان، باشگاه پرسپولیس تا روز ۸ اکتبر فرصت دارد تا توضیحات خود را درباره شکایت باشگاه النصر عربستان پیرامون استفاده این باشگاه از بازیکنان جدید در فهرست خود در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ به کنفدراسیون ارائه دهد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی با ارسال این نامه به فدراسیون فوتبال ایران به سرخپوشان فرصت پاسخگویی و توضیح داده است که قرار بود رای نهایی در مورد شکایت تیم عربستانی امروز اعلام شود اما با این شرایط به روزهای آینده موکول شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: