کد خبر: ۸۶۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
تعداد بازدید: ۱۶۳
سرمربی تیم ملی در آستانه دیدارهای دوستانه مقابل ازبکستان و مالی در پیامی اهداف کادر فنی از این اردو و برنامه ریزی های آتی را برشمرد.

مهم‌ترین موضوع انتقال انرژی مثبت در تیم ملی استبه گزارش خبرداغ به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،  دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی درباره اهداف بازی های دوستانه پیش رو مقابل ازبکستان و مالی گفت: ما کاملاً از انتظارات تمامی مردمی که نمایندگی‌شان می‌کنیم و هواداران تیم ملی آگاهیم و برای تحقق آن خواهیم جنگید.

وی در این باره عنوان کرده است: قبل از هر چیز، در این اردو مهم‌ترین موضوع برای من و کادر فنی انتقال انرژی مثبت و روحیه تازه به بازیکنان و همچنین معرفی خواسته‌ها و انتظارات جدیدی است که از آنها داریم. ما قویاً معتقدیم که این تیم ظرفیت‌های فراوان دارد و در عین حال، پتانسیل‌هایی که باید از حالت بالقوه به حالت بالفعل تبدیل کنیم.

در ادامه پیام اسکوچیچ آمده است: متاسفانه در این اردو نتوانستیم بعضی از بازیکنان را به دلیل مصدومیت در اختیار داشته باشیم اما این مسائل در فوتبال اجتناب‌ناپذیرند. ویروس کرونا نیز شرایطی را به وجود آورده که جابه‌جایی و سفر را برای ما سخت‌ کرده است. با این حال، ما در تیم ملی برای برگزاری هرچه بهتر اردو از تمام وجودمان مایه می‌گذاریم.

وی تاکید کرد: همانطور که گفتم، من به تیم ملی ایران ایمان کامل دارم. به همین خاطر نیت مان این است که تمام تلاشمان را برای انجام مسئولیتی که داریم به کار ببندیم. ما کاملاً از انتظارات تمامی مردمی که نمایندگی‌شان می‌کنیم و هواداران تیم ملی آگاهیم و برای تحقق آن خواهیم جنگید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: