کد خبر: ۸۶۵۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
تعداد بازدید: ۲۴۳
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در جاده شاهین‌شهر به اصفهان، پیش از پل خورزوق، یکشنبه شب موجب مصدوم شدن ۹ نفر از سرنشینان آن شد.

واژگونی مینی‌بوس در شاهین‌شهر ۹ مصدوم برجا گذاشتبه گزارش خبرداغ، مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در جاده شاهین‌شهر به اصفهان، پیش از پل خورزوق، یکشنبه شب موجب مصدوم شدن ۹ نفر از سرنشینان آن شد.

غفور راستین در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این حادثه ساعت ۲۲ و ۴۳ دقیقه رخ داد و به دنبال امدادخواهی از اورژانس پیش‌بیمارستانی، چهار دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی افزود: ۹ نفر مرد بین ۲۷ تا ۴۰ ساله در جریان این حادثه مصدوم شده بودند که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی، به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر و آیت‌الله کاشانی اصفهان انتقال یافتند.

به گفته مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

وی یادآور شد: اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با ۱۴۵ پایگاه شامل ۷۵ پایگاه شهری، ۶۹ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۸۳۰ نفر نیروی انسانی نسبت به ارایه خدمات فوریت‌های پزشکی به شهروندان اقدام می‌کند.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که به دلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهارراه ترانزیت، رتبه نخست حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر کشور را دارد.

شهرستان شاهین‌شهر و میمه در ۲۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: