کد خبر: ۸۶۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
تعداد بازدید: ۹۹۵
وزیر ارتباطات از طرح وزارت ارتباطات برای مراقبت از کودکان در فضای مجازی همزمان با آموزش مجازی، رونمایی کرد. محمد جواد آذری جهرمی در صفحه شخصی خود در این باره نوشت: برای مراقبت از دانش آموزان در فضای مجازی، طرح کوشا در ایرانسل فعال شد. با شماره گیری #۳*۳*۵۵۵* سیمکارت در طرح کوشا قرار گرفته و دسترسی کودکان صرفا به سایتهای اعلامی آموزش فراهم است.

وزیر ارتباطات از طرح وزارت ارتباطات برای مراقبت از کودکان در فضای مجازی همزمان با آموزش مجازی، رونمایی کرد.

به گزارش خبرداغ ، محمد جواد آذری جهرمی در صفحه شخصی خود در این باره نوشت: برای مراقبت از دانش آموزان در فضای مجازی، طرح کوشا در ایرانسل فعال شد. با شماره گیری #۳*۳*۵۵۵* سیمکارت در طرح کوشا قرار گرفته و دسترسی کودکان صرفا به سایتهای اعلامی آموزش فراهم است.

وی در ادامه نوشت: سیم‌کارت با شماره‌گیری #۴*۳*۵۵۵* به شرایط عادی باز میگردد.

وزیر ارتباطات در انتها خاطر نشان کرد: همراه اول و رایتل و شاتل موبایل هم بزودی نحوه فعالسازی طرح کوشا خود را اعلام خواهند کرد.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: